Pelan Strategik Yahudi Zionis Sedang Dilaksanakan Tanpa Kita Sedari

Pelan strategik Yahudi Zionis sedang dilaksanakan tanpa kita sedari :

MENGURANGKAN POPULASI DUNIA SEHINGGA 90%.

Sedarkah kita dunia kini secara global sedang sengit bergolak dan berada pada saat genting diambang Perang Dunia Ke-3? Jika berlaku perang dunia, apakah negara kita tidak akan diseret masuk ke dalam kancah perang dunia? Sejarah melalui Perang Dunia Pertama dan Kedua telah mengajar kita bahawa segala aktiviti kehidupan manusia seluruh dunia akan lumpuh, ekonomi, politik dan sebagainya akan terhenti dan keadaan akan menjadi huru-hara.

Seperti paparan maklumat yang disampaikan sebelum ini, agenda pertama Yahudi Zionis melalui cabang-cabang pertubuhannya seperli Illumicorp, watak-watak Yahudi Zionis yang dipegang oleh keluarga Rothschild menguasai sistem perbankan dan kewangan dunia telah tercapai. Mereka berjaya memerangkap umat Islam dan masyarakat dunia dengan sistem kewangan jahat iaitu apa yang Islam panggil sebagai 'RIBA'.

Sistem kewangan adalah asas kepada ekonomi samada pada skala mikro atau makro. Umpama tok dalang wang kulit. Keluarga Rothschild adalah pencetus kepada Perang Dunia Pertama dan Kedua dan dalam masa yang sama membiayai kerajaan-kerajaan Barat seperti Britain, Perancis dan Jerman untuk bajet logistik perang tersebut. Mereka juga menjadi batu api, mengadu domba masyarakat dunia agar terlibat dengan peperangan supaya mereka dapat mengaut untung dan memuaskan nafsu serakah mereka. Bila perang berakhir, negara-negara yang berhutang tidak mampu untuk melunaskan hutang mereka.

Inilah apa yang mereka inginkan, yang berhutang akhirnya terpaksa tunduk kepada yang memberi hutang. Mereka akan diangkat menjadi penasihat kerajaan-kerajaan dan segala kemahuan mereka terpaksa dipatuhi. Kekayaan menjadi senjata ampuh bagi keluarga Rothschild untuk menguasai kewangan Eropah dan Amerika Syarikat dengan memiliki hak menubuhkan bank-bank pusat di negara-negara Eropah dan Amerika Syarikat (Federal Reserve Bank). Secara tidak langsung mereka menguasai dunia keseluruhannya kerana merekalah yang berkuasa dalam Bank Dunia.

Kini mereka telah pun menyiapkan pelan agenda seterusnya untuk menguasai dunia. Mereka yakin dengan kemampuan mereka dan merasa kuasa dunia ditangan mereka. Bagi memudahkan mereka mentadbir dunia secara total, populasi dunia mesti dikurangkan sehingga 90%. Berapakah jumlah bilangan manusia, 90% dari populasi manusia kini yang berjumlah 7 bilion orang? Jawapannya adalah 6.3 bilion atau dalam angkanya adalah 6,300,000,000 orang. Cara mudah dan cepat untuk melenyapkan manusia seramai itu adalah PERANG DUNIA KETIGA dengan SENJATA NUKLEAR. Bom nuklear adalah beribu kali ganda kuasanya dari bom atom yang pernah dijatuhkan di Hiroshima dan Nagasaki.

Mungkin ada dikalangan anda tertanya-tanya, jika perang nuklear berlaku, apakah mereka akan selamat? Mereka yang merancang, sudah tentu mereka telah membuat persiapan yang rapi. Mereka telah membina 'bunker-bunker' malah istana bawah tanah yang akan kebal nuklear, cukup lengkap dengan bekalan serta logistiknya sehingga dunia kembali bersih dari persekitaran radioaktif nuklear. Mereka yakin sungguh perancangan mereka akan berhasil, namun kita sebagai umat Islam mesti menyakini dengan iman yang teguh bahawa rencana Allah S.W.T. jua mengatasi segalanya.

Sementara sampai masa terjadinya perang nuklear, mereka mempunyai cara-cara lain yang sememangnya dijalankan secara rahsia. Tidak perlu saya huraikan secara lebar kerana pembacaan menjadi satu yang membosankan ramai orang. Lebih baik anda saksi dan dengar sendiri paparan interaktif berikut. Jika anda insaf untuk mengambil tahu apa yang sedang berlaku di zaman yang sedang kita lalui sekarang ini.