Tragedi MH370 Dan MH17 - Konspirasi Dajjal



Inilah wajah mereka yang menghalang penubuhan Federal Reserve Bank Of America.


Penubuhan badan yang bakal menguasai kewangan dunia. Bila badan yang amat berkuasa di Amerika ini batuk, seluruh dunia mengigil demam.

Naik turun kadar interest yang ditentukannya menentukan kedudukan kewangan dunia dan turun naiknya nilainya. Ia dikuasai oleh anggota Iluminati.

THEY ALL PERISHED.
MATI DALAM KAPAL TITANIC.

APA PULA KAITANNYA DENGAN PESAWAT MH370?

FBI umumkan juruterbang pesawat tidak berkait dengan kemalangan atau apa-apa yang mengesyakinya.

"MH370 : FBI found nothing sinister in Capter Zahari's flight simulator," says Hisham.

FBI dan CIA dari awal berminat mahu masuk campur urusan penyiasatan. Tikus mahu diberi tugas menjaga beras. Bukan kita syak apa-apa dengan juruterbang, tetapi kita syak FBI dan CIA mahu menghalang sesuatu dari diketahui.

APA ADA DALAM PESAWAT MALANG MH370?

Which leads to the one incontrovertible fact about the missing plane. The people who died on it.

And the company that seems to have changed hands because of their deaths.

Twenty passengers on the ill-fated Malaysian jetliner worked for the Austin, Texas-based Freescale Semiconductor, an electronic warfare and military radar firm.

Freescale Semiconductor, which makes powerful microschips for industries including defence, released powerful new products to the American market on March 3.

Five days later, Flight MH370 took off from Kuala Lumpur for Beijing with 239 people on board including 20 working for Freescale.

The theory of one story is that foyr of the five patent holders were on the ill-fated plane, although the passenger list doesn't seem to back it up.

"The patent holders are Peidong Wang, Suzhou, China (20%), Zhijun Chen, Suzhou, China (20%), Zhihong Cheng, Suzhou, China (20%), Li Ying, Suzhou, China (20%) and Freescale Semiconductor (20%). According to the March 8, 2014, passenger manifest (original) of Malaysia Airline Flight 370 these were not on that plane. If they were, their name were not listed."

"What officials initially said, however, was as many as seven people on board were using passports other than their own. Officials also reported at one point that there were four other passengers aside from the two Iranians whose identities were unclear. Then, officials made no more public statements about this."

Bermakna selain membawa orang bernilai, pesawat ini juga telah membawa perkara yang bernilai.

Dengan terhapusnya mereka di dalam pesawat, bermakna mereka yang masih ada dan wujud akan mendapat kesemua baki 'patent'.

Four days after the flight MH370 disappear, semiconductor patent was approved by the US patent office patent is divided in parts of 20% between five starters. One of the owners is the company itself, Freescale Semiconductor, Austin, Texas (USA) and the other four Chinese employees of the company, Peidong Wang, Zhijun Chen, Cheng and Li Ying Zhijong, all the Suzhou City. And they all passengers of Malaysia Airlines plane disappeared on March 8, according Eternity.

It adds : "Here is your motive for the missing Beijing plane. As all four Chinese members of the Patent were passengers on the missing plane."

Siapa yang mendapatnya? Dan siapa yang memperoleh keuntungan dari semua ini?

Ya. Rothchild



"The disappearance of four members of a patent semiconductor traveling on Malaysia Airlines MH370 makes the famous billionaire Jacob Rothschild at the sole owner of the important patent."

Harus diketahui tanda tangan perbuatan Dajjal adalah tiada siapa boleh mengesannya, akan banyak teori akan wujud dan ramai yang akan menjadi suspek. Itulah signature Dajjal.

PEMBUNUHAN J. F. KENNEDY DAN PERISTIWA 9/11.

Dalam peristiwa pembunuhan J. F. Kennedy, ramai yang menjadi suspek, banyak kejadian tuduh menuduh dan shingga kini masih belum sah siapa yang mengarah pembunuhnnya secara rasmi.

Maka sah itulah kerja Dajjal dan Iluminati.

Kemudian peristiwa 9/11 sama juga, kononya pengganas Arab. Kemudiannya Mossad dan akhirnya masih kabur siapa punya kerja. Itulah signature Dajjal dan Iluminati.

Kesemua 74 orang yang berkait dengan konspirasi pembunuhan J. F. Kennedy lenyap satu persatu selepas itu.

"Though much of the evidence has been destroyed over the years and more than 74 people who knew about the conspiracy have been murdered to keep them silent. The evidence that still remains is overwhelming. It was Bush Sr. and all of his Nazi Iluminati buddies in the CIA, together with the help of the Italian Mafia that killed Kennedy."

Mereka yang di atas seperti Rockefeler dan Rotschild bukanlah Dajjal tetapi adalah anggota utama Iluminati yang menyembah syaitan dan mengikut arahan dari Dajjal.

Apa kaitan MH370 dengan kisah Dajjal? MH370 hanyalah mangsa. Bukan MH370 yang disasarkan mereka tetapi apa yang ada di dalam kandungannya, otak-otak saintis dan juga hasil kerja mereka.

Ingatlah sebelum munculnya Dajjal yang mana persiapan menyambutnya sedang rancak dilaksanakan oleh Yahudi. Bumi harus dikurangkan jumlah penduduknya jika boleh sebanyak 500 juta sahaja. Jumlah yang manageble.

Ini akan dijayakan dengan penciptaan Perang Dunia Ke-3.

Jumlah sedikit yang boleh dikawal pada perkiraan Dajjal adalah untuk berhadapan dengan Nabi Isa a.s. dan pengikutnya.

Semua orang boleh berteori asalkan ada 'backup note'.

Semua orang juga boleh menafikan, tetapi harus ada 'backup note' juga untuk menafikan.

Negara jiran juga tahu tetapi terpaksa berlakon kerana takut kepada kekuatan kuasa yang merencanakannya.

MH17

Peristiwa malang terjadi kepada pesawat negara MH17 adalah hasil operasi 'false flag'. Ini adalah modus operandi yang sering dilakukan sebelum perang dilancar.

Ketika itu juga, kita melihat bagaimana Amerika dan sekutunya sedang memasang jarum, mencucuk Russia di Ukraine. Kita telah melihat bagaimana Syria menjadi mangsa proksi Zionis ini dalam strategi untuk mengepung Iran dan kini pula terhadap Russia.

Minggu lalu dunia telah melihat Vladimir Putin yang mewakili Russia sebagai peneraju bersama pemimpin Brazil, India, China dan South Africa (BRICS) telah bersatu untuk memecah hagemoni ekonomi Amerika.

Negara-negara ini merancang untuk meninggalkan dolar sebagai sandaran mata wang dan menggunakan mata wang mereka sendiri yang bersandar kepada emas.

Kini telah tiba masanya pakatan BRICS ini membebaskan ekonomi dunia yang dimonopoli melalui sistem mata wang dollar dari kuasa imperialis Amerika yang dikuasai oleh Israel.

Akan tetapi untuk melaksanakan mata wang yang bebas dari pengaruh dolar bukanlah satu tugas yang mudah. Mana-mana negara yang cuba bangun melawan pasti akan diserang. Lihatlah apa yang telah terjadi kepada Bung Karno, Saddam Hussein, Muammar Ghadaffi, Basyar, Iran, Cuba, Venezuela dan Korea Utara? Pemimpin mereka tidak akan melutut kepada Amerika sama sekali.

Amerika amat memerlukan peperangan untuk menguasai kepentingan ekonomi dunia. Hutangnya yang bertrillion kepada bank dunia (Rothchild) sudah tidak mampu untuk dibayar akibat perbelanjaan perang 'War On Terror'.

Laporan dari Global Research yang berpangkalan di Canada.

"It is not Moscow, but the US and its European allies, led by Germany (Rothschild), who are changing 'borders by force' and provoking Russia. Washington and Berlin first orchestrated the fascistled February 22 putsch to replace the elected, pro-Russian goverment of Presidnt Viktor Yanukovych with a pro-Western puppet regime. The West of course knew that the installation of a violently anti-Russia regime in Kiev would provoke a reaction from both Moscow and in eastern Ukraine."

Russia pastilah tidak akan membekalkan sebarang senjata kepada pejuang di timur Ukraine kerana sebarang senjata yang digunakan atau disalahgunakan pastilah akan membawa petunjuk kembali ke Moscow.

Hakikatnya ini adalah satu lagi teori konspirasi terancang (False Flag) untuk mengolah persetujuan dunia bahawa Russia terlibat dalam insiden MH17 bagi menjustifikasikan pihak NATO untuk menyerang Russia.

Sebelum ini, peristiwa 9/11 di New York telah dipentaskan kepada dunia bagi membolehkan Amerika yang dikuasai Zionis Yahudi menakluk Afghanistan, Iraq, Libya untuk menyedut ekonomi negara ini atas nama terrorisma.

Pelbagai andaian dibuat seperti pihak mana yang bertanggungjawab meletupkan MH17 samada pihak Ukraine mahupun Russia. Tapi pada pandangan saya pihak yang memusuhi Russia yang bertanggungjawab kerana baru-baru ini Brazil, Russia, India, China dan South Africa bergabung untuk menggunakan sistem kewangan bebas dari pengaruh Rothschild.

Yahudi atau Amerika cukup takut kalau ada pihak lain yang pegang kuasa perbankan. Terutamanya Russia yang juga ada kekuatan sumber minyak dan gas.

Mereka sedang ingin melaga-lagakan Malaysia dengan China dan Russia supaya tercetusnya perang.

Wallahualam.