Agenda Rothschild Dalam Microsoft

Rothschild membuat banyak organisasi penyembah syaitan seperti Illuminati, Freemason dan Rotary sebagai wadah untuk menampung manusia-manusia yang hauskan kekuasaan dan harta tetapi di bawah kawalannya.

Sedangkan Dajjal menyumbangkan kepintarannya di dalam bidang sains dan teknologi tinggi kepada bangsa Yahudi. Oleh itu, Yahudi Zionis harus bekerja untuk Dajjal.

Bill Gates merupakan benih dari keturunan Yahudi asli yang mana bertanggungjawab di atas masalah-masalah ekonomi dunia, konspirasi Dajjal dan juga peperangan yang meletus di dunia ini.


Kekayaan Rothschild yang tiada had disembunyikan oleh majalah FORBES dan diletakkan dengan nama Yahudi yang lain iaitu Bill Gates.

Antara muslihat Microsoft Word sebelum tragedi 9/11 :

  1. Buka Microsoft Word. Kemudian taip Q33 NY. (Ini adalah no kod pesawat kapal terbang pertama yang merempuh Twin Towers dan jga NYC,
  2. Highlightkan dengan tetikus anda dan tukar ke font saiz 48.
  3. Tukarkan pula jenis font ke 'Wingdings'. (Yang bermaksud sayap yang berbunyi seperti loceng)
Anda akan nampak sebuah kapal terbang melanggar menara WTC dan bendera Israel.


Tukarkan pula jenis font ke 'Webdings' dan akan kelihatan mata Dajjal dan pohon Gharqad.

Hadis Nabi ada menyebut, Yahudi Zionis akan bersembunyi di balik-balik batu dan kayu dan hanya selamat di belakang pokok Yahudi iaitu pokok Gharqad yang banyak ditanam di Israel sekarang ini.

Wallahualam...